Mikalojus&Klotilda

5 comments:

aiduke said...

Puikus tavo darbai, Elze, tokie zavus personazai su savo gyvenimukais...

Ieva said...

tokie artimi ir nuoširdūs :)
ar atrastų kelią jiedu į manus namus?
Ką, Elze? Jeigu aš labai labai norėsiu ir labai labai lauksiu? ir jei pažadėsiu kasdien jiems kepti pyragus, o vasarą virti uogienę...

Rūta Elzė said...

aciu :)

Ieva,labai noretusi pasakyti, kad taip. Jei tik jie pas mane butu, tai taip ir butu. Tik juos jau pries Tave spejo prisiviliot...

Ieva said...

et... bus man per langą per ilgai žiopsoti ir dūmų debesis iš kaminų virstančius skaičiuoti!pražiopsojau tokias artimas dūšeles...
Elze, jei kada pas tave tokie du vėl užsuktų - tu mirktelėk man ;) aš labai lauksiu! LABAI!
užsuk pas mus kada: http://blog.beautiful-life.dk/
arbata pavaišinsim ;)

аликс said...

попробую написать с переводчиком гугл..
прекрасная, трогательная пара.. "любовь до гроба"))
знаете, у русских есть такая нежная песня:
ты да я, да мы с тобой
ты да я, да мы с тобой
Нас не разлучит ничто и никогда.
Даже если мы расстаёмся,
Дружба всё равно остаётся,
Дружба остаётся с нами навсегда.

мне очень нравится ваше творчество!
спасибо за утонченность и красоту, которую вы дарите нам

Stenkitės rašyti vertėjas Google ..

gražus, liesdami pora .. "Meilė iki kapo"))

žinome, kad Rusijos nėra toks saldus dainos:

tu ir aš, taip mes su jumis
tu ir aš, taip mes su jumis
Mes dalis ir niekas niekada.
Net jei mes palikti,
Draugystė vis dar išlieka,
Draugystė lieka su mumis amžinai.

Man labai patinka jūsų darbas!
ačiū už subtilumą ir grožį, kad jūs suteikiate mums.